Thursday, November 5, 2009

Drama Swasta- Pelakon Pembantu Lebih Hebat!!Syabas!!

Assalamualaikum...

Kalau pelakon pembantu lg hebat dalam drama swasta tersebut, di mana watak utama???Hero dan heroinnya??

Bagus sungguh soalan tersebut. Aku tak perlukan heroin. Kerana heroin drama swasta tersebut adalah aku. Heronya???Disebabkan beliau adalah seorang yg dayus, beliau telah mendiamkan diri sepanjang drama swasta tersebut dirakam dalam "muka buku" aku. Dan pelakon pembantu??Adalah merupakan adik beradik beliau yg tidak tahu hujung pangkal cerita kami. Menyayangi abang mereka nan seorang 100%. Tahniah!Aku tidak salahkan mereka, kerana aku faham akan kasih sayang sebuah keluarga. Namun, tidak pula ku sangka, ibunya turut serta. Memberi komentar-komentar yg bernas di dalam "mukabuku" si adik tentang diriku. Hebatkan??Seorang ibu, kasihnya dibawa hingga ke syurga. Tapi mungkin juga video ini cukup sesuai untuk tatapan ibu sepertinya.

No comments: